Efektivita práce

alebo prečo NIE osobným stretnutiam


„24/7“ E-mail HelpDesk

Je u nás prioritou v komunikácii s klientom. Vďaka e-mailovej podpore sme k dispozícii aj vo večerných hodinách a cez víkendy. Úlohy sa riešia dynamicky, požiadavky sú písomne podložené a v prípade potreby konzultácie úlohy/otázky v našom tíme dôjde skôr, ako klient dostane odpoveď. Tým sa šetrí čas a efektivita prace oboch strán, ako hodiny stráviť telefonovaním bez určitého a hlavne nepodloženého výsledku a čakaním za ďalším telefonátom.

Telefónny HelpDesk

Prebieha u nás výlučne na doplnenie informácií, ktoré nie sú ľahko popísateľné cez e-mail. Tieto telefonáty prebiehajú vždy vo vopred dohodnutom čase, kedy zvyčajne voláme klientovi my. Následne sa z telefonického dohovoru spraví aj písomný výstup do e-mailu, ktorý sa taktiež zasiela klientovi.

Osobné stretnutie

V rámci nastavených cien za poskytované služby, efektivitu práce a fakt, že pôsobíme na celom území SR a ČR, nie je reálne ani efektívne zastrešiť osobné stretnutia na celom území daných krajín ohľadom osobných konzultácií.

Je potrebné stretnutie?

Nie je problém, prídeme za Vami


Príjazd za klientom

Realizujeme vopred dohodnuté osobné stretnutia v lokalite klienta na celom území Slovenska. Cena takejto konzultácie je 99 eur splatnej pred potvrdením termínu osobného stretnutia. Táto cena zahŕňa príjazd za klientom v rámci SR a max. 2 hodiny osobnej konzultácie, z ktorej sa následne spraví aj písomný výstup do e-mailu a zasiela klientovi.

Rezervácia osobnej konzultácie

Týmto formulárom si môžete overiť a rezervovať osobné stretnutie u Vás vo firme alebo vo Vašom meste.
  • Obchodné podmienky si môžete prečítať TU.
  • Po odoslaní formuláru a potvrdení termínu zo strany HelpDesku Vám bude vystavená faktúra so splatnosťou 1 deň pred termínom stretnutia.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!